2010 m. gruodžio 12 d., sekmadienis

Myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu, myliu


Aš Tave be galo MYLIU.
Myliu taip, kaip tik aš galiu mylėti:
kartais - su pykčio lašeliu,
dažnai - su džiaugsmu,
o visada - visa savo esybe, nes tik Tu - man dovana.
Tu - iškėlei mane iš nuopuolio, Tu - išgelbėjai mane. Tik Tavo dėka - esu ir gyvenu.;]
Nesvarbu, kad susimatome tik kas savaitę - aš Tave matau, svajoju ir galvoju apie Tave - kiekvieną savo trapaus gyvenimo sekundę.
Mūsų ateitis - tobulas gyvenimas ir jo aspektai.;]
Tik nesugriaukime savo svajų - tokių didelių ir dar vis augančių.
Prašau. 




If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day so I never have to live without you. A. A. Milne

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą