2010 m. gruodžio 18 d., šeštadienis

Šiandien

Šiandien ryte buvau praradusi gyvenimo prasmę.. Viskas sukosi prieš mane:
Ankstus kėlimasis,
pykčiai su tėvais,
iš milijono kepurių neišsirinkimas nei vienos,
ankstyva psichologijos paskaita ir sukrečiančios temos, netinkamos tokiam early morning'ui šeštadienį,
tavo kitoks "Labas rytas",
per saldi kava, 
per soti pica,
šleikštulys po tokio valgio...
Viskas susidėjo..
Tačiau dabar - aš laiminga.:))) Be galo laiminga.:)))
Vėl MYLIU gyvenimą, bet labiau TAVE.;***********
Pasivaikščiojimas, trukęs pusvalandį,
šaltokas oras - paraudoninęs MŪSŲ skruostus,
nykštuko kepuraitė,
šypsena,
bučinukai, kurie tikrai neleido šalti,
ėjimas greitu.. lėtu.. vidutiniu žingsniu,
TAVO pirštinėta ranka tokioj pat manojoje,
pokalbiai - juokingi, liūdni, bet, svarbiausia, pilni MEILĖS,
šilti apkabinimai (: hug'ai :),
viskas, kas atneš tik laimę, džiaugsmą, dar didesnę MEILĘ ir supratimą, kad pasaulyje yra TAVO, TIK TAVO, antroji puselė, kuri tave MYLI, MYLI gal netgi labiau nei įmanoma.;))




Tik TU kuri stebuklus, kurie išsipildo.
TU man esi TAS, kuris padaro taip, jog visos svajonės išsipildytų, nes TU ir esi MANO svajonė. ;*****







                                                               MYLIU ir visada MYLĖSIU.
***********************************TIK TAVO saulytė.**************************

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą